Tuesday, March 30, 2010

MENGULAQ DALAM JAMBAN

AAAAAAAAAAAAAAAARRGGGHHHHHHHHHH....terperanjat satu opis mendengar jeritan dari tandas pompuan..ternampak kelibat ina (rakan sekerja)berlari ke ruang pejabat..ina kelihatan terkejut dan ketakutan..semua yg ada terpinga2..namun aku still menten dan cuba menenangkan keadaan..pehal ina..?, soalku....ulaq..ulaq besaq dalam jamban, kata ina.....cis..ulaq rupanya..tanpa membuang waktu aku trus ja panggie Cop drebar..dgn sebatang penyapu aku ngan Cop pi kat jamban..mai kita tangkap ulaq..apa pon hempa tgok mcmna cara menangkap ulaq ni...zasssssss

ni dia...lepak kat sini rupanya..naseb bek ina(rakan sekerja) xdan nk 'buang'..kalu tak...xtau nak jadi apa.

zoom in sikit

haa...abg bomba ni laa yg cekop..

ciss...berak pulak dia...satu cara utk mempertahankan diri...ulaq sawa akan berak...abg bomba bagitau..hmmm new info utk aku..
pya laa busuk dia punya taik.(mana ada taik yang wangi yertak)..



jaga2...ganaih nie..


selesai tangkap menatang ni mau bagi kat perhilitan...abg bomba laa cakap..ntah betoi ka dak aku pon xpasti..

yang kesianya bro masri laa tukang cuci najis ulaq tu...aku mcm besa la...relex saja...haha

No comments:

Post a Comment