Friday, October 22, 2010

Tika & Saat Ini


Salam semua.. salam Sabtu. Apa cerita kita kali ni, aku ada banyak cerita nak disampaikan kat blog cap ayam kapang ni.. tapi entah ler, dek kerna kekangan tugasan dan kehidupan harian aku yg telah berubah aku amatlah sibuk di tika dan saat ini cewah...mcm menteri kerja raya lak..bukan pe..walaupon keje ku skrg mengadap pc tapi tak bermakna ia membolehkan aku mengadap blog nih senantiasa.. Kalau boleh aku nak tulis cerita kali ni siap dengan date, macam diary gitu, sebab banyak sangat perkara-perkara menarik (bagi aku lah) yang berlaku sepanjang sebulan ni..
Apa-apa pun, terima kasih kerana masih lagi duk layan blog aku ni.. inbox mail aku pon penuh ngan komen2 dari FB..xdan laa nak on9 cam slalu..balik umah on9 pakai 'berokben' dah tentu cam berok.. maaflah aku tak berkesempatan nak reply. Berbanyak-banyak maaf. Alhamdulillah, walaupun blog ni nampak bodo dan poyo jer tapi sekurang-kurangnya aku ada ruangan tok mengudarakan apa yg ada dlm pala hotak ni...untuk makluman skrang ni segala xtvt mtb aku akan siarkan di http://seluangadventure.blogspot.com/..semua xtvt tertumpu di blog ni..so kepada semua geng..make sure korang dah link kan blog tersebut okey..
Ok la brader and sisters,..wa chow cincau dlu....
CFAL2010..oleh kerna byk hal nk dbuat..aku xdpt join kayuh..tp sempat gak sambut geng di finishing..

No comments:

Post a Comment