Monday, March 28, 2011

MALAYSIAN GOLD JAMBOREE

Jamboree kali ni aku tidak meletakkan sasaran yang hebat kerna ku tahu kemampuan ku.. namun bagi meng'improve'kan diri sendiri kita harus memotivasikan diri dengan meletakkan sasaran untuk dicapai.. Oleh kerna jarak kayuhan 40km++, so aku mensasarkan impian untuk mendapat medal kayuhan serta menamatkan kayuhan sebelum 10.30 pagi.. Alhamdulillah, hasilnya aku dapat menamatkan kayuhan pada jam 10.42 pagi dan berjaya juga mendapat 'medal kayuhan'.. 

Jamboree ni juga memperkenalkan aku apa itu erti keperitan di 'kokak sang mengkarung jantan' di saat2 akhir kayuhan ( time nak krabat bukit ) . Sebagai info sepanjang penglibatan aku dalam dunia MTB ini belum pernah aku di serang 'sang mengkarung' itu.. namun itu tak mematahkan semangat aku untuk meneruskan kayuhan hingga kegarisan penamat.. 

Sekadar di tempat 840

Tempat Penginapan, not bad..   

SAT n The Geng 

 Starting Point

@CP2 : regroup & masih bersama.. lepas ja kawasan banjir entah kemana..

Finishing : 10.42am berjaya jua akhirnya

Senyum Tapir : Mula2 tengok Jersi MGJ dah lawa, tetiba tertengok kat lengan kiri & kanan teruih xlawa ..kena buat sikit 'tacap'..

1 comment:

  1. sama juga kita...bila tgk tulisan di kiri dan kanan, semnagat teruih down...hampeh punya tulisan...ambik kesempatan.....

    ReplyDelete