Monday, April 26, 2010

BERDUET LAYAN ROAD LA PULAK

AHAD, 25 APRIL 2010,
takumi workshop-paya serdang-inokom-pokok jambu-selarong-balik bukit-takumi workshop
nampak mcm jauh tapi dekat ja...+- 20km

Ntah pasei pa pagi ni aku baloq jaa nak bangkit tidoq..namum kugagahi jugak bangun coz dah janji ngan En. Naset GK nak kayuh.. besa laa lama dah kami xkayuh bersama...
pada asalnya plan nk kayuh dengan Chaon kat Aman Jaya tapi disebabkan ada
masalah teknikal mlm tadi jugak kami merancang kayuh geli2 ja lah pagi ni...

"jam 7.30 pagi tajam, jumpa kat bengkel takumi, okey",..mcm tula kata2 naset kt aku.

tp mcm kebiasaan semalam aku lupa nak "asah time" so "tumpoi" jugak laa time aku...7.45 pagi dok kat rumah lagik sampai Naset call baru laa aku kuar..tp xpa rumah dkt ja..3 menet jaa aku sampai kat bengkel takumi....pagi ni jugak kami decide nk kayuh road saja..coz mlm tadi ujan , takut belemoih plak beskat ...here we go agogo


Hiway menuju kilang Inokom..Naset mula menjarakkan diri

stop sat..disk ada bunyi "anak anjing"..ejas2 cket dah ok

bergaya dulu

area Pokok Jambu menghala Selarong...1st time aku lalu jalan ni..kiri kana pokok bunga..cantek...

naset GK pon nak bergaya..



haa...sampai dah bengkel..
tengok..kan xbelemoih...apapon tq laa naset sudi menemani aku kayuh minggu ni...

No comments:

Post a Comment