Tuesday, April 6, 2010

Night Rider

Selasa, 6 April 2010. Jam dah pukoi 6.05petang...sambil dok lepak pekena bihun sup kat depan rumah teringat aku dengan kata2 Naset (penghulu GK).."bagi aku kalu kayuh gerek xmasuk jamboree xda makna nye..!!",mcm tu laa lebih kurang kata2 Naset..

Tersentap dengan kata2 Naset tu lah aku trus dok pikiaq pasai Kayuh Bendang yang dh dekat nak mai..aku menguatkan semangat untuk acara memanaskan badan serta mengendurkan urat2 baloq yang sekian meruncing nie..disebabkan xda geng nak kayuh kat area Tjg Tokong ni, aku mengambil keputusan bergerak secara solo di waktu malam...pada awalnya aku plan nak kayuh makan angin dari Tjg Tokong ke Gurney Drive..tetapi...aku tukaq plan..kayuh kot area Tjg Bungah dah laaa......

Lepas magrib aku teruih setting tunggangan ku...

lama dh dok dlm rumah....berabuk

Tungangan Ku

Boh Pelincir cket...xda minyak rantai...Baby Oil pon bleh...belasah ja..haha


Ciri2 keselamatan mesti mau ada...
xda "mata kucing" pakai " mata tikuih" pon bleh (yg ni jaa yg termampu..keke)

Blakang pon mau ada...safety first

Wokey dah siap....lets Gooooooooo

Control Macho...

Pemandangan jalan menuju Tanjong Bungah


jalan gajah, Tanjong Tokong.......banyak nek bukit wo...ponat den


Walaupon xjauh mana aku kayuh malam ni, tetapi sungguh memenatkan disebabkaN lama aku tak kayuh ditambah pulak laluan yang berbukit....awat laa aku pilih laluan ni...kan dah sempot...padan muka aku..

No comments:

Post a Comment