Tuesday, June 29, 2010

BARU AKU TAU AZABNYA @ PENANG HILL

(kecundang di Bukit Bendera)
Selasa, 29 Jun 2010....Sekali lagi kejadian yang sering melanda aku akhir2 ni melanda lagik...Rancangan aku ngan beberapa riders WD nak terjah trek Bukit Gambir petang ni terpaksa di kensel disebabkan perkara yg xdpt dielakkan ... Kusangka Paneh Hingga Kepetang..Ropanya Pagi2 Dah Ujan..bak kata Hattan dlm lagunya..Kita mampu merancang ..Tuhan yang menentukan..tak perlu di kesahkan...O000000..

Oleh kerna aku dah siap bawa beskat n peralatan mengayuh dlm keta..so aku amik keputusan kayuh jugak..walaupon sedirian..mcm laa aku tak besa kayuh menyendiri..kali ni pon ada sora Bonian bisik kat telinga aku..suruh panjat Penang Hill..Destinasi yang belum pernah aku jejak..baik ngan Tren mahupon ngan pacuan 4roda apalagi ngan beskat..slama ni dok dengaq orang crita ja..hari meh aku plak slaku 'pendatang baru' dlm arena MTB ni nak rasa peritnya krabat Penang Hill nih..
Pehh..mmg perit untuk aku..curamnya xbleh tahan..tayar depan asyik nak trangkat ja..otot-otot kaki n lutut aku belum cukup kuat nak krabat bukit nih ..ponat..xdpt jugak aku sampai puncak...lebeh kurang 2km aku blah..nyawa dah mcm kobau ..ehe..maybe next time..(kena banyak training lagi laaaa)...DonHell plak membuatkan aku kecut perot..hangit abeh hangit brek aku...aduyaii
Biarpon aku kecundang kali ni...namum itu semua tak mematahkan semangat aku utk terus berkayuh...hari ni xbleh ..esok, lusa, minggu depan, bulan depan, tahun depan pasti boleh...yeaaaah..!!!ehehe..Penang Hill I will repeat

Sekian ...Adios

No comments:

Post a Comment