Sunday, September 5, 2010

Makluk Hitam Di Malam Ramadhan @Jambatan Prai

AWAS..!! kepada semua rider jika melalui kawasan ini
Malam minggu lepas semasa aku bersama team Gerek Kulim ride sekitar BORR ketika melalui Jambatan Prai menghala arah Bagan..dalam kepenatan krabat jambatan tu...tetiba...mak aih..!!! terkejut Musang aku pabila terpandang satu Lembaga Hitam kat tepi divider.. badannya yg besar 'hitam merelit' bertenggek kat situ..seram sejuk jugak aku..Ya Allah..xkan bulan posa pon ada jugak..kaki mula nak speed..tp lenguh xtau nk habaq dah..dalam terpaksa aku kayuh jugak laa pelan2.. sampai ja kat makluk tu..tanpa berlengah aku snap gambaq dia sambil terus lafazkan kata2 berikut.." woit..kecoh ka..men tipu noh..apasai tak kayuh turun..tarak aci men 'short cut'.." makluk tu siap senyum ja..ampeh betoi...hempa nak tengok gambaq makluk tu...ni dia aku tunjuk kat hempa...

PERINGATAN: Jangan tengok kalu ada kencing maneh..nnt silap2 masuk wad kencing masam (kecemasan) la tu..
klik gambar untuk tumbesaran
nota kaki :
Kepada Makluk Hitam tersebut...I sory..gurau2 jer noh...crita pasai Demam Ramadhan 2010 : Final edison akan muncul nnt..gamaq2 kayuhan bleh usyar kat FB..

No comments:

Post a Comment