Monday, September 20, 2010

Titi Kerawang Da Mission

September 19, 2010..Sunday Morning...Salam sejahtera dan selamat kembali bekerja kepada semua warga kerja...today..entry aku hanyalah secebis kesah pasai kayuhan yang lepas..Destinasi yg dirancangkan oleh aku bersama Amran Celcom juga disertai Chaon GK adalah ke Titi Kerawang, Penang...Aku & Chaon mula menggolekkan tayar di perkarangan 'rumah penginapan' ku di Tjg Tokong nuh...samantara Amran mola kat umah beliau lah..sekitar jam 7.30pagi Amran sampai kat kami..dan bermola lah kayuhan secara berkumpulan (3 org kami ja) hingga ke Teluk Bahang..walaupon 3 org ja..tp geng2 lain belambak dok kayuh..ada yg memotong & ada jugak yg dipotong..sampai Telok Bahang stop sat pekena roti canai sekeping + teh O ais limau..tgh dok mkn byk laa pengayuh2 tegar yg turut serta..so beraya sakan laa kat Mamak tuh..perot dah diisi & berisi...so kami teruskan kayuhan sampai ke destinasi idaman yakni Titi Kerawang..lepak2 sat..sembang2..suai kenai lebih kurang..kayuh balik jalan sama..sekitar jam 11.00pagi sampai di Tjg Tokong..total distance tak pasti la pulak..apa yg pasti lebih drp 50km..satu kepuasan bagi aku..Berjaya jugak Mission aku kali nih....sedikit gambar2 utk tatapan anda..

Lepas pekena roti canai..area Tmn Rama2

Mula mendaki ke Dam Tlk bahang

Take 5 sat

Puncak Gunung Zhousing, Shanghai China...keke

Chaon..kuat betoi hang kali ni...

Sampai dah Titi Kerawang...

Nyaman ja udara kat sini..kalu nak mandi pon boleh..

nota kaki : Katakan ya pada kaki kayuh semua..kita terjah Balik Pulau next weekend..

No comments:

Post a Comment