Friday, June 10, 2011

Hatyai MTB Jamboree 2011

Buat Pertama kalinya aku menyertai event ni juga pertama kalinya aku berkayuh di luar negara.. Event yang kali ke-2 seumpamanya telah dilaksanakan dan disertai oleh aku.. Ianya berlangsung pada Sabtu, 4 JUN 2011, bertempat di hatyai Municipal Park, Hatyai, Thailand.. dengan jarak kayuhan sepanjang 43km merangkumi 80% OFFROAD (Kebun Getah) dan selebihnya JALAN RAYA. Laluan berbukit yang bisa dikayuh.. tidak lah terlalu sukar.. tidak banyak yang dapat aku coretkan disini.. Trek ni yang aku sifatkan agak menarik dan mempunyai kenikmatannya tersendiri. Lebih nikmat bila bertemu kenalan baru..
Bersama Syahrul Izam di Starting Point

Macam biasa..kedudukan di tapak permulaan.. tidak dihadapan tidak jua kebelakang
Awas...Jambatan sempit dihadapan..Disini satu2nya kesesakan berlaku..

panjat...

dan turun...

Berehat di CP3 : Mineral + Pisang
Kenalan baru dari Selangor

Bersama Pudin TTG & rakan dari Urat Keting

Tolak...


Kejang.. lumrah berbasikal..mesti ada punya

Walaupon aku mngalami sedikit kekejangan.. tapi sampai jugak kat Finishing
wokey Hatyai..jumpa lagi di lain waktu..

No comments:

Post a Comment