Friday, December 2, 2011

300 Kaki Ride - 2nd Time

edisi pemanas badan untuk KAYUH LASAK 2011
 
Kali pertama aku jejakkan kaki di Bukit 300 adalah September 2011 lepas.. memang syok ride time tu walaupon cuaca hujan diawal paginya.. Kali ni buat kali ke-2nya aku kembali nak merasai trek yang agak mencabar ni (bagi aku yg tak power ni lah). Tak banyak perbezaan sangat, cuaca hari ni pon lembab. semalam hujan lebat.. cuma kali ni lebih ramai riders yang hadir. Trek jugak lebih panjang dengan mengikuti laluan N.Tebal jamboree.. dan lebih mencabar laluan downhillnya.. disebabkan trek yg lembab dan berselut jenuh jugak nak kawal beskal.. ada juga yang terbabas.. mujuq tadak kecederaan serius.. aku sendiri dua tiga kali nak menungging (mungkin kerna fork XCR yg aku pakai ni tak sesuai..lembut sangat).. Yang pastinya, prestasi aku kali ni agak memuaskan.
 
 
 
 
 

 Macamna laa gayanya aku nak Kayuh Lasak ni.. bedal sajalah............

No comments:

Post a Comment