Thursday, May 5, 2011

Marshall @ Kulim International MTB Jamboree 2011

1 Mei 2011, Selamat Hari Pekerja kepada warga Pekerja.
Hari ni selesai sudah satu lagi event yang dianjurkan oleh Danish Adventure bagi kaki2 MTB yakni Kulim International MTB Jamboree 2011. Event kali ni sedikit berlainan bagi aku kerna melibatkan penyertaan aku & ahli2 Seluang Adventure Team (SAT) sebagai Urusetia..Aku tak kayuh ler kali ni.. jadi Marshall la pulak. Terima kasih kepada pihak penganjur kerana memberi kepercayaan kepada aku & geng bagi urusan tersebut. Juga setinggi2 terima kasih kepada saudara Chaon dalam mengepalai segala urusan serta semua rakan tahniah kepada anda semua...

 CP3 : disini bermulanya kelibat & aksi aku & SAT

 Antara halangan yg ada.

Laju... 

Laluan Donhell yg amencabar... ramai yang terbabas

 aku, Bro Arip & Bro Jeff

SAT The Geng

 Jumpa lagi di lain masa....


No comments:

Post a Comment