Sunday, May 9, 2010

DON'T BREAK MY HEART (xda kena mngena dgn iklan rokok)


Teringat aku time kecik2 dulu..kenakalan aku bukan kepalang.."Buaih" xtau nak habaq..mana tak nya..bleh kata tiap2 hari ada saja benda yg bleh buat mak aku bising..bab mengusik adi2 aku laa johan..sampai ada suatu ketika, mak aku dh xtahan..mcm 'nek hantu'..., Mak 'ligan' aku dengan parang keliling rumah...pergh..peww!!., 'mujoq' laa xjadik apa2..kesian mak aku..sampai pitam dia time tu..semua angkara aku..tapi tu dulu..time budak2..

Menitis air mata bila terkenang susah payah & kasih sayang mak ayah nak 'bela' aku sampai besaq ni....byk betoi dosa yg aku dh buat..byk betoi pengorbanan depa kat aku..tak terbalas..

Justeru, sempena Hari Ibu ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kpd semua ibu-ibu..terutama utk IBU ku yg tersayang (walaupon mak tak da masa nak tgk bloq nih..xpa apa yg cek ckp dlm phone kemarin sama ja..ehe) I love u mak..hanya tuhan dpt membalas semua jasa dan pengorbanan mu.. dan tak lupa utk ISTERI ku yg tercinta...terima kasih coz menjadi ibu kepada anak aku.. I love u jugak...

So.. Kepada
  • anak yg ada mak ..sayangilah mak anda..don't break her heart..
  • anak yg dah xda mak..berdoalah utk mak anda..
  • mak yg ada anak.. sayangilah anak anda..
  • mak yg xda anak.. berusahalah lagi & berdoa byk2..
sehingga berjumpa lagik...wassalam

No comments:

Post a Comment