Sunday, May 30, 2010

HTR 10 Warm-Up : Kayuh Gerek Cari Dorian

Tarikh : Sabtu, 29 May 2010, 7.30pagi
Destinasi : Telok Bahang Dam

Awal pagi aku ambik keputusan nak warm up sikit utk kayuhan Jamboree Ipoh HTR..mcm kebiasaan aku kayuh solo ja kat Tjg Tokong ..walaupon belambak lambak rider kat area ni..tp aku belum jumpa riders yg 'serasi n seangkatan'..yg dok ada semua 'power2', xdapat nak ligan ..so mau xmau kayuh tetap kena kayuh...

Bermula dari rumah Tjg Tokong aku terus menggolekkan tayar sendirian menuju ke Telok Bahang..bleh pekena roti jala..lama dah aku xmkn kat sana..sampai ja kat 'Ronbot' aku trus berenti kedai nak pekena Roti Jala..xdan waiter nak amik tiba2 seseorang menegur aku...rupanya Shidee 'Conti' ngan geng2 Conti dia..so mmg dah 'jodoh' kami berjumpa kat sini...kecik sungguh dunia..
So apa lagik jom kayuh dulu satgi baru mai makan...ehehe..

Berlatar belakangkan Dam Teluk Bahang bersama Shidee & Geng2 Continental

Aku hanya memerhatikan Shidee & geng tengah melayan nafsu..coz aku xlayan dorian..Berbaju merah, Zul Tjg Bungah..abg berhelmet ntah apa nama..sori lupa da..

Musang Tidoq

Bulan Julai ni mai len..ada pesta makan Dorian..

Time balik..dan lagik berposing kat Hardrock

Lepas ja bergambar kat hardrock semua pakat speed kayuh balik ke Tjg Bungah (lokasi pemunggahan Shidee & geng)...pasai hari dah panaih..dan aku sekali lagik bersendirian kayuh balik Tjg Tokong...Adios kawan2...ada time kita kayuh lagik..sekian

No comments:

Post a Comment