Sunday, July 25, 2010

Berlenggang @ Carpet Hill -Episot 2

Julai 24, Saturday Morning.....Hello.. Hello.. Hello.. kopi ka milo..derian sekilo.....pagi ni aku set kayuh Bukit Karpet..Jam 7.00 pagi tajam aku sampi kt umah Tok Penghulu, mcm dijanjikan..tajam pulak aku hari ni..dok sat Jon Che Ya plak sampai..atas alasan ada hal riders lain xdpt join..Kayuhan bermula dirumah Tok di Bukit Jambul...Kayuhan kali ni jugak ditemani Azhar Baimbai selaku pemandu arah....nak sembang byk pon xdak idea..keja bertimpa2 ni..ni pon amik masa keja...hempa layan gambaq dh laa....zasssssssss
Ni la ragam yg sempat di rakam...
Single trek..Aku paling pantang take 5 kat area sini...
Banyak nyamuk woi..!! leh kena denggi camni..

Kat puncak karpet..
hari ni ramai riders yg terjah..so ada laa edisi suaikenai serba sikit..crita2 ..kongsi pgalaman...
itu saja yg dpt aku karutkan..jumpa di masa & ketika... moh sambung keja...adios

No comments:

Post a Comment