Thursday, July 15, 2010

Heroku Da Menirap

Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada semua warga desa & kota.. Mulakan hari anda dengan senyuman yah...smoga anda ceria-ceria selalu..Klip pok klip pok hari ni dah 4 Syaaban.. tak lama dah nak mai Ramadhan.. cepat masa berlalu..

Klip pok klip pok jugak.. 'hero' aku sorang ni dah pon 4 bulan.. Alhamdulillah aku gembira dengan perkembangannya.. semakin aktif.. pandai senyum2 dah...nak main ja.. gelak pon kuat..mengekek-ngekek.. 'kriau' pon kuat dah.. bebai pon kuat jugak.. kalu bagi susu, tak mau.. siap mengeliat meronta-ronta.. kalu aku bagi susu, lagi la dia tak mau.. ekeke.. cuma berat badan ja kurang cket.. kalu budak2 lain 3 bulan dah berketoi-ketoi.. montok & tembam..heran aku..hope xda apa masalah laa kot.

Skrang dah bleh menirap pon dia.. pantang lepa.. biaq jaa mesti menirap.. jaga menirap.. tidoq menirap..aku pusing bagi lentang.. tetiba.. toinnggg!!! menirap balik..aku kalih skali lagi toingggg!!!! sekali dia pusing balik daaa.. last biaq kat dia .. dh letih baru laa nk triak..ekeke.. suka sgt ngan posisi tu kot gamaknya anak aku ni.. sampai dalam 'ndoi'(buaian la tu) pon menirap jugak.. risau la plak.. takut lemaih..

toingggg..!! nah...tersembam sudah..

Hoh.. dah letih laa tu...rest sat noh..

Senangkan hati aku tengok perkembangan dia..my Hero..cepat besaq...nanti bleh abah bawak pi kayuh...ekeke

No comments:

Post a Comment