Tuesday, November 2, 2010

Sayang Anak Bini Tinggal2kan..Rindu Anak Bini Balik la...

Satu peristiwa yang buat aku tersengih dan kemudiannya aku ditegur oleh  member aku ...
Berlaku disebuah pasaraya terkemuka sekitar Kulim (Giant la..mana lagik bang)... Sepasang laki bini macam baru kawen ja lagaknya (aku agakla, coz jari sang bini inai masih merah menyala..tang lain xtau la merah ka dak..ehe).. jalan berpimpin tangan... mesra gitu.. Nak kata macam pasangan kekasih tu tak kot, coz org bercinta nih len macam dari org berkawen.. tapi  pasangan  ni macam sedang hangat bercinta .. Menarik bukan ? Skang ni susah dah nak tengok pasangan laki bini, romantik gitu .. kan kan ?

Aku perati je gerak geri mereka... sang laki ni tak lepas langsung tangan sang bini ni, walaupun untuk seketika.. Aku perasan sewaktu sang bini berpaling ke belakang lalu terlepaih sudah (terlerai ) tangan mereka tetapi dengan pantasnyaaa !!!!! Diulangi yer .. Dengan pantasnyaaaa sang laki menarik kembali tangan sang bini.. Mak aihhhhhh..humang aihhhh ... Dahsyat 13 !!!  Perghh.. Alangkah bertuah betoi la sang bini dpt laki lagu tuh... 

Setiap langkah mereka aku perhatikan... perlahan je ... Tetiba aku teringat sesuatu... hehehe... dah 4 malam aku tak balik penang..dan dengan tak balik penang lah aku tak tengok bini..tak tengok anak..tak tengok anak buah ..tak sembang ngan Tok Ya (jiran aku la)..tak se tak tak nya lah...huhuh..aku hanya berhubung melaui HP saja..Hurmm...Patutkah itu berlaku kepada aku..patutkah aku buat cam tu..???

Ahhhh...aku rindu mereka..aku nak balik laa hari ni...biar hujan lebat melanda..aku tetap akan balik..asal jgn banjir dah ler..banjir nak balik camna wei..tul tak bang..

No comments:

Post a Comment