Monday, May 31, 2010

Serangan Israel Laknatullah


Tersentap saya dengan berita serangan Israel Laknatullah keatas konvoi bantuan ke Gaza kemarin..semakin biadap dan angkuh regim Yahudi kerana adanya Amerika dan negara Barat yang sentiasa melindunginya..seperti tulisan 'Anak Sengat' dalam Harakah Daily berikutan kejadian tersebut..Bukan lagi kecaman, jauh sekali kekesalan. Semuanya itu langsung tidak menganggu nyenyak tidur Israel. Apa yang dimahukan kini ialah tindakan ! Tindakan!. mengikut laporan 20 nyawa sukarelawan telah terkorban...Kematian mungkin telah bertambah jika dikira bilangan yang cedera.

Marilah sama-sama kita berdoa agar diselamatkan sukarelawan2 yang berada terlibat dan Allah SWT sentiasa memberikan keselamatan dan kebaikannya kepada mereka. Walau apapun yang berlaku diharapkan mereka sentiasa ikhlas dan tidak berpaling tadah serta mendapat keredhaan dari Allah SWT...

Marilah kita sama2lah mengadakan solat hajat agar Allah menghancurkan Yahudi laknatullah dan memelihara semua anggota konvoi.

Saya juga ingin merakamkan ucapan takziah kepada keluarga mangsa kekejaman Yahudi, semoga gugurnya pejuang ini menyemarakkan lagi usaha membebaskan saudara kita di Gaza.

2 comments:

  1. bengang sangat apabila mereka dh tunjuk bendera putih.. tetapi masih diserang... ini peraturan apa dlm peperangan?? langsung tiada peraturan yg diikut!!!

    ReplyDelete
  2. pokoknya depa mmg nak sekat bantuan ke gaza...

    ReplyDelete