Sunday, August 14, 2011

Baju Raya 10 Menet

Last Saturday pi beli Baju Raya, of coz lah Baju Melayu.. Asalnya aku nak sarung ja Jubah or Kurta yang Mertua aku belikan time depa pi Haji last year.. tak pon recycle ja Baju Melayu mana yg ada.. So, aku buat dono jer hal baju raya ni.. My wife lah ntah tetiba kalut suruh beli baju baru, nak kasi kaler sedondon ngan Jubah dia and Baju Melayu anak (baju depa awai2 dah beli..isk isk isk).

Kalau bab baju melayu aku memang dah terbiasa cari kat The Summit Bukit Mertajam Plaza.. So aku pon try lah nasib.. Memang dah jodoh, kurang 10 menet.. Jumpa dah yang berkenan dihati..  kualiti boleh tahan, kaler pon sama, harga pon berpatutan.. Maleh pikir banyak, geram nengok awek Sales Girl gebu-gebu.. karang kurus pahala posa aku.. Kasi ayat power cket, dapatlah discount about 20%. Kira ok lah kan..

So Alhamdulillah dapatlah aku berdondon - dondon raya tahun ni. Walaupun yang murah-murah saja.. even aku didn’t spend berjam-jam nak cari baju..Dah dapat terus balik.. Shopping xsampai sejam.. cepat giler..hahaha

The point is always rancang pembelian anda.. dah bekenan sambar..!! buat apa ronda2 buang masa berjam-jam sampai kaki lenguh badan pon nak pitam, last2 apa pon tak beli.. Kan..??. :D

No comments:

Post a Comment